Det känns som det är mig de vill åt.

Sådär ja. Då var man vaken, pigg och alert igen. Ska strax äta lite lunch, sedan är det dags att göra mig i ordning. Har inte riktigt orkat ännu. Vaknade, tro det eller ej, av mig själv och var pigg som en lärkvinge vid halv åtta imorse. Min kropp har börjat ställa om sig väldigt lätt efter att ha jobbat, just på att kliva upp tidigt, fastän jag inte ska upp. Det blir lite halvjobbigt i början, men det försvinner ungefär lika lätt som det kommer. Men att tvinga sig själv att somna om, just för att dagen blir så jävla lång annars, kan vara riktigt jobbigt. Senare har jag tänkt spela lite Crash eftersom Angelica ringer minst en gång om dagen och har frågor om saker som jag inte minns, jag kan lika gärna fördriva lite tid med att hjälpa henne. Måste ringa till Lena och höra vad hon gör och ska göra också. Det var längesedan vi pratade nu och jag måste höra om hon fortfarande är med imorgon bland annat. Sedan vill jag höra lite skvaller om helgen, det är alltid lika roligt! Men det känns elakt att ringa henne inom kort, jag antar att hon jobbat och sover som en liten gris, så hon ska få fortsätta göra det. Dags för lite mat så man är på topp sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback