En middag och två tv-program senare.

Visst, jag fick i mig lite mat. Blev snabblagat och inte lika gott som jag egentligen önskat, men c´est la vie! Har intensivt försökt följa med i både Floorfiller 2 och Big Brother. Måste säga att Jessica betedde sig ungefär precis så som jag trott hon skulle göra, hon erkände själv att hon alltid måste stå i centrum och det märktes extremt mycket då hon supit sig extremt full och var tvungen att visa sig naken och klä av sig vart hon än var. Jag ska dock inte klaga, det är sådant som gör att vi kollar på tv och jag skrattade säkert minst lika mycket som andra. Väntar med spänning på att My Name Is Earl också, en ny serie på tv 3 som verkar hur rolig som helst. Måndagar är riktiga tv-dagar och nu är det dags att se på den hemska dokumentär som går på 5:an, jag har svårt att förstå att människor kan vara så hemskt egoistiska och idiotiska. Det är rent utav snuskigt. Usch, jag äcklas vid tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback