Förbannat.

Sådär, nu var dagens jobb avklarat och jag har en hel dags lugn och ro framför mig. Måste diska ihop lite så det blir lite finare här sedan har jag inte mycket mer planerat för dagen. Har dock planer några dagar framåt som det känns som att jag måste inställa mig för, att vara beredd är alltid det bästa. Blev helt vansinnig på jobbet efter att inget gått som jag vill, inte ens med hjälp från flera andra personer. Jag har förståelse för röra men ibland så måste man nog ha framförhållning och kanske ha en genomgång på något sätt så att saker inte raserar som det nu gjorde. Jag kunde inte göra annat än att göra det bästa av saken, såklart, och till slut blev det bra.. Trots svordomar och förbannelser.

Hängde självklart med Big Brother igår, jag kan inte missa sånt då det väl börjar. Nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa någon kanal så jag kan se det hela lite extra. Det märks verkligen vad som säljer tv och tv-tid, eftersom det var fem blonda tjejer varav många med stora bröst och endast en brunett som inte var sådär supersmal som en barbiedocka ungefär. Upplägget verkade lite underligt också, men det märks nog med tiden om det kommer vara en säsong värd att se eller inte, man vet aldrig. Har kollat efter lite hemsidan och där står redan vem av killarna som får åka ut först, ja tänk så det kan vara. Såhär i början måste det kännas surt at bli uttröstad för att man kanske inte tar tillräckligt med plats och känner sig obekväm bland sjutton andra i ett hus. Jag har full förståelse för människor som kanske drar sig undan lite och försöker att kolla läget innan de blir sig själva helt och hållet.. Fast, those are the rules.. Så att. 

Nu ska jag äta ett grönt äpple, min favorit! Mums.

Boomtown Rats - I don't like mondays
Låten är kult och man kan inte göra annat än att skratta och älska den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback