God morgon alla glada!

Morgon - igen. Mina dagar är oftast så meningslösa att jag knappt ens märker att en dag går förbi och nästa kommer smygande runt knuten.
Idag känner jag mig dock aktiv och ska städa, städa, städa.
Tills det skiner och glänser. Jag önskar jag vore kvar på gymnasiet, jag saknar det där med att plugga.
Lära mig nya saker, ha människor runtom mig jämt, kunna hänga med våra lärare och bara vara.
Skolan var en riktig välsignelse, det märker man nu, då man står här. Arbetslös, trött, lat och utan pengar.
Jag har börjar bli sugen på att läsa på komvux, eller kanske söka någon annan skola.
Bland annat bartenderskolan som jag drömt om i alla år, problemet är att man måste betala så satans mycket. Har också funderat på att läsa till barista eller sommelier.
Man vet aldrig vad som händer, tur är väl det!

Det börjar bli dags för frukost, sedan ska jag ta fram skurhinken och dammtrasan.
Här ska bli rent!
Är riktigt shoppingsugen, tur att jag förmodligen ska iväg till Sundsvall imorgon.
Sollefteås utbud bland klädbutiker - har förvisso blivit bättre - men duger inte riktigt än.
Jag ska frossa på väskbutiker och förmodligen hitta just den väska jag vill ha!
Märkte också att HM:s hemsida har en hel del fina plagg, bland annat några klänningar som skulle passa utmärkt med rätt accessoarer på stranden i sommar.
Måste kika om jag fått mitt mail än, det hade inte kommit igår.

Nu börjar jag bli för hungrig.

Kalimera!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback