helg hela veckan,

17.12

Fredag. Jag önskar att jag fortfarande kunde vara en sådan som ser fram mot helgen som alla andra.
Det där barnsliga vardagslyckan över att ha två dagars ledigt mitt i all slit och stress är dock inget jag längre roas över, eftersom jag aldrig känner en känsla av att slappna av just då.
För jag har helg hela jävla veckan!
Jag är så trött på att vara arbetslös och glida omkring utan något att göra hela dagarna, alla dagar.
Ge mig ett jobb!

Har varit iväg en sväng på staden idag, för att inhandla alkohol med Lena.
Hon var sådär gulligt nervös innan hon skulle in på bolaget,
men eftersom hon nu uppfyller kraven var det såklart inga problem.
Jag kan dock tänka mig känslan och längtar inte så mycket längre till att vara tjugo
och behöva springa till boa titt som tätt för att släcka törsten,
varken på mig själv eller på en massa annat folk.
Hennes karl behövde även en parfym som vi fick i uppgift att köpa,
luktade på tre supergoda och ibland önskar jag fan att jag själv vore man, så goda är deras dofter!
Vi fastnade slutligen för en sprillans ny Polo som luktade übergott!

Ikväll bär det av på middag hemma hos Paula och hennes karl.
Det har börjat kännas vuxet, det där att träffas hemma hos någon, käka mat och dricka lite vin.
Jag börjar växa upp och snart kommer man att vara mogen.
Jesus Amalia vad tiden går fort!

Allra mest suktar jag efter utlandet!

Röyksopp - What else is there
låter kusligt likt The Knife och jag längtar efter nytt!

Ciao!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback