helvetes jävla helvete,

Jag hatar datorer och ska aldrig bli teknisk! Msn har cepat upp sig och värdelös som jag är då det gäller såna här saker så har jag hellre lust att slänga datorn i backen än att vara pedagogisk och försöka lösa skiten. Vägra!

Däremot har jag än en gång kärat ner mig i vår vän Heather Novas röst, människan sjunger som en gudinna. Jag älskar att glömma bort låtar jag gillar för att sedan förälska mig i dem igen.
Det är livet!

Johanna min pärla, hon är allt bra söt. Bara för att hon förgyller sin blogg med en vansinnigt ful bild av mig ska jag göra detsamma.
Grimaser is the shit!




I miss you like crazy girrl!

Kommentarer
Postat av: yohanna

haha, fan vad fula bilder vi har stumpan ;D aeg.

2006-01-16 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback