I miss you girl.

Har just pratat med Lina i telefonen, det blev ett långt samtal vilket behövs såhär då man inte hörs eller ses lika ofta som jag egentligen är van att göra. Förr var det enklare, en dörr brevid att kliva in genom och genast hade jag både henne och Anna där. Vi gjorde allt som grannar ska, skrattade, sov, pluggade, lagade mat, följde tv-serier och slogs. Jag måste säga att tiden i Malung är den bästa i mitt liv - tillsammans med Grekland. Helt klart. Jag saknar henne så mycket, det är egentligen ofattbart att man kan sakna människor så mycket. Ändå håller jag fast vid att det nog är bra att sakna, att ha något att längta efter och att minnas. Vi har gjort det mesta tillsammans jag och Lina. Hon är en toppentjej rakt igenom och hon är framför allt extemt lätt att prata med. Jag saknar alla pratstunder nästan mest, det kan vara tomt att inte kunna prata med någon så som man gör med en del människor. Jag har dock haft turen att möta massor med underbara människor i mitt liv - som jag måste erkänna att jag kanske inte tar hand om som jag bör. Men jag tänker på er, det ska ni veta! Har tänkt ringa Anna någon dag också, ingen kan dela sådan skadeglädje som vi. Jag saknar även henne, vi har gjort så mycket roligt att det är svårt att inte glömma vissa saker. Det blir jobbigare och jobbigare för var dag..

Timglas - Lars Winnerbäck
Kan man göra annat än att fälla en tår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback