I would walk 500 hundred miles..

22.55

High Chaparall
- det måste vara ett av världens skönaste program.
Filip och Fredrik är precis så sjukt galna i huvudet att man inte kan göra annat än att skratta.
Jag älskar att skratta!

Kvällen har varit ungefär precis som alla andra - händelselös.
Tv-n börjar bli min bästa vän och jag börjar bli orolig.
Jag har så mycket jag vill göra, men jag är alltför jävla lat.
Det är dags att ta tag i mig själv, snarast ta mig fan!
Jag säger det alltför ofta.
Börja uppskatta vardagen - carpe diem för i satan.
Jag är vansinnigt dålig på det.

Det börjar bli god  tid att krypa ner i sängen och börja tänka på morgondagen.
Ska försöka hitta på något vettigt, ja det ska jag.
Kanske bör jag börja med en grov städning på mitt rum?
Det kan behövas. Jag är så satans less på att bo hemma.
Dessutom har jag märkt att jag svär mycket, alldeles för mycket kanske?

Kanske har jag fått mail från Speros, man vet aldrig.

Håll tummarna och god natt!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback