Illa - jag mår illa.

21.11

Illamåendet har ännu inte släppt taget om mig och jag gör det mesta för att inte oroa det ännu mer.
Känslan jag känner nu är den värsta jag vet och jag önskar att den kan försvinna snarast.
Imorgon så..

Som vanligt en söndag har jag inte gjort något vettigt alls utan bara legat och tagit det lugnt.
Sett fler än en film, sådär som det alltid blir.
Hade jag haft min Sex and the city-box här hade nog dagen varit fulländad, trots allt,
men den är utlånad till min moster och jag bör hämta hem den snarast.

Jag har bestämt mig för att få en massa saker gjort denna vecka, därmed basta.
Ska försöka träffa bland annat Hugo och Angelica, min älskade kusin är nog världens sötaste bebis.
Jag ska ringa till massor med människor som jag saknar överallt,
jag saknar att ha dem nära mig, att kunna prata med dem när jag vill.
Det var så mycket enklare förr, fortsätter man känna så resten av livet blir det inte roligt till slut.

Nu ska jag fortsätta se på tv och sedan blir det en tidig natt inatt.

Kalinixta!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback