Krock.

Såg att Dirty Dancing visas på Tv3 21.00 ikväll. Förvisso samtidigt som Desperate Housewives men denna underbara film är nästan omöjlig att missa. Jag levde till den som ung och var övertygad om att jag skulle gifta mig med då übersnygga Patrick Swayzes son då jag vuxit upp och lärt mig dansa som dem. Ack så fel man kan ha som barn, men fantasin var det inget fel på. Såg även uppföljaren men blev självklart lika besviken som jag förväntat mig att jag skulle bli, det går inte att göra uppföljare på sådana här kultfilmer. Det är dömt att misslyckas från första början, tyvärr. Så, nu ser det ut som att jag får missa de desperata hemmafruarna och endast se på dem i reklamsnuttarna. Halleluja vilken tv-nörd jag blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback