Linus av alla.

Kom på att jag fick meddelande av Kim inatt. Vaknade helt upp helt yr av att det pep, jag hade ljud på för en gångs skull såklart, typiskt! Min babe hade varit på Aqua och träffat Linus, ja Linus av alla människor. Han jobbar tydligen som taxichaffis uppe på fjället nu. Ibland är världen bra liten, jag hade aldrig trott att jag skulle se honom igen men chansen blev genast större då jag fick höra att han är på fjället och härjar. Man vet aldrig vem man springer på där uppe. Linus, are you leaving us?

När jag vaknade hade Leigh ringt också. Gudarna ska veta att jag verkligen hade velat ha honom här den i veckan, han skulle kommit i måndags egentligen, men det kom saker i vägen. Som vanligt då det är resor planerat. Han är så jävla snäll, den där Leigh. Bara därför så får McFly - You've got a friend stå med här just nu, efter att han skickat den en dag och sa något snällt.

Johanna är en stjärna. Jag är mäkta imponerad av henne, som tappar allt hon håller i utan att ens märka det. Oh baby, ta det lugnt med sakerna! Jag drömde inatt om henne och härjeri såklart, den innehöll en mycket rolig sak sådär i efterhand. Då vi var i Sidari och Johanna fick frispel över att vi inte kunde köpa mat på ett stängt ställe och kastade skor efter mig och skrek. Haha. Du har ett jävligt temperament hjärtat!

Well see y'all!

Kommentarer
Postat av: yohanna

haha jag har det bästa temperamentet ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback