morgon,

"Your heart is not open so I must go
The spell has been broken, I loved you so
You were my lesson I had to learn
I was your fortress

There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power
Than the power of good-bye"

- The Power of Goodbye - Madonna

Yr och nyvaken såhär på morgonkvisten.
Det är något som inte står rätt till för tillfället, eftersom jag verkar vara pigg mest jämt.
Spelar ingen roll om jag inte sovit något, jag kan inte sova i vilket fall.
Det är ovanligt, annars sover jag hela tiden!

För övrigt är det alltid lika skönt att vakna 7 på morgonen då man själv inte ska upp,
småsystrar är ett helvete mest jämt. Men mornar är nog fan värst!

Har fortfarande inte sett det så vida omtalade programmet Sex Inspectors
och jag kommer förmodligen inte göra det heller.
Förstår inte meningen med folk som ställer upp på att berätta sina sexproblem i tv?
Om de är desperata kan man verkligen fråga sig.
Förvisso är väl BB något man egentligen förstår sig på,
men eftersom jag själv brukar fastna i BigBrotherträsket så måste jag försvara detta program.
Såg för övrigt att de skulle göra en svensk version på sexprogrammet,
som med alla andra program, ja.
Men jag skulle verkligen och hoppas att jag slipper se mina grannar utföra sexuella övningar i tv.
Det vore något för Sollefteå att prata om förvisso, haha.
Jag kan tänka mig skvallret som skulle åka runt i husen, förmodligen fortare än ljus.

Ett program jag däremot fastnat stenhårt för är Project Runway på 3:an.
Man kan inte annat än älska de människor som ställt upp där,
vissa är bara för sjukt sköna medan andra verkar spritt språngande galna.
En timmes skratt om dagen, det är vad som behövs.
Att sedan vissa kreationer blir vansinnigt snygga är bara ett +.
Någon som jag skäms lite för och som förstört det hela är dock att jag,
dum som jag är,
besökte deras hemsida och nu tagit reda på i förhand vem som vann.
Skit i det, jag fortsätter följa dessa skruvade amerikaner hack i häl.

Nu är det nog dags för frukost, sedan ska jag ringa och väcka Lena.
Vi har snöoväder och jag vill inte vara själv, det är trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback