Självplågeri.

Ännu en gång har jag plågat mig själv och sett något som liknar en skräckfilm.
Ja, för mig var det i alla fall skräck och som vanligt tvingar jag någon som sett den att berätta allt,
inklusive slutet innan jag ser på den.
Den här gången var det Skeleton Key, och jag måste säga att den inte var riktigt så läskig som de brukar,
kan bero på musiken och att det inte var så många hoppa-upp-eller-fram-och-skrämma-ihjäl moment.
Dessutom så måste jag erkänna att den faktiskt var bra!

Jag har också hört rykten om att allas vår fröken My Helen Maria Ovesdotter Hillbom kommer hem idag.
Allt för att härja med oss om ryktena stämmer.
Det ser därför ut som att jag måste pallra mig ut ikväll trots att Sollefteås utekvällar är totalt värdelösa.
Får slita fram några gamlar paltor och ta på mig.
Tänkte gå och utnyttja ett presentkort jag hittade i en påse,
som jag för övrigt höll på att slänga bort i förrgår.
Tack gode gud att jag inte gjorde det!
Men i vilket fall, jag orkade inte idag så kläderna ser desamma ut.
Jag hatar min garderöv!

Nej, nu ska jag kila och kolla igenom vad som finns!

Tackochhej!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback