sjuk och risig,

Mina onda aningar brukar oftast inte leda någonstans, men tanken på att jag hade någon form av sjukdom i kroppen igår slog verkligen till idag. Den värsta av det värsta. Vid närmare eftertanke har en kär vän kläckt ett rätt skönt sätt att beskriva det, jag önskar bara jag kunde hålla med.
"Det är ju fan det skönaste som finns. Att bara få ur sig skiten."
-
Anna Wallman
Att hon sedan förvisso menar då hon är full är väl en annan femma. Jag hatar att må illa och allt det som hör till. Inga detaljer, det är dumt att få andra att må som jag.

Kom att tänka på då jag var mindre och var sjuk idag. Då dagarna var fyllda av avslagen Coca-Cola, bumbibjörnarna på hyrfilm från Videoteket och A-fil i glas som smakade ruskigt illa då den blandades med colan på vägen upp. Vissa saker glömmer man nog aldrig, konstigt nog. Medan en del saker raderas i stort sett innan man hunnit uppleva dem.

Lördagkväll. Brukar se helt annorlunda ut, men jag känner mig helt snurrig i kroppen så det är faktiskt skönt att slippa denna jäkla utgång en helt i Sollefteå. Det är ju alltid detsamma om och om igen i vilket fall. Ska bädda ner mig i sängen med min förpackning med mild naturell youghurt, vatten, några bra filmer och en bok istället.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback