Sollefteå by night.

Ja, så var vinkvällen över. Är hemma igen efter lite spring på staden. Har haft riktigt trevligt och det slutade med att jag och Therese åt lite mat, sedan kom Sara, Julia och Emelie lagom till att vi ätit färdigt och det var dags att börja dricka. Blev kanske lite väl mycket för en och två, det vill säga mig och mitt alter-ego kanske. Efter många om och men begav vi oss i alla fall ut på krogen för att kolla läget, trots att största delen av staden förmodligen skulle hänga på Hallsta med alla Slitzbrudar. Pratade i telefonen med min moster och träffade både henne, Angelica och David på krogen. Lite halvless blev jag då karln i baren omöjligt kunde blanda drinkar rätt, det var mest frustrerande + att jag har varit trött hela dagen efter att jobba och inte hann med att ta den powernap jag trodde jag skulle hinna och dessutom som jag verkligen behövde. Har pratat lite med Lina på kvällen och ska bestämt ringa henne imorgon, jag saknar henne massvis! Är lite halvorolig för Lena som skulle kommit hit ikväll men varken har ringt eller hört av sig på annat vis, typ med flaskpost eller något. Hon är förmodligen och svänger sina lurviga med diverse Slitzbrudar och Sollefteåkarlar på Hallsta. I vilket fall så måste jag tacka alla fyra andra brudar för en toppenkväll, helt klart över medelbetyg här hemma och det var väldigt roligt att ses eftersom det inte händer så ofta. Det måste man kanske ändra på! Tack i alla fall för en väldans bra kväll! Just nu är det enda jag har att oroa mig för en natts riktig sömn, det fungerar aldrig som jag vill. Men försöka duger alltid, speciellt då man är helt utmattad som jag är nu.
Ögonen håller sig inte öppna av egen vilja. Det enda jag har kvar är att kolla så att dörren verkligen är låst, tvångstankar..

Kalinixta!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback