Sömntuta.

Ibland är jag riktigt klantig - som nu. Kunde inte hålla ögonen öppna tidigare idag efter att jag klivit upp vid 6 imorse. Därför tänkte jag att jag faktiskt kunde få sova ett litet tag, inte länge alls. Men självklart blev det mer än beräknat och jag har därför sovit bort 3 timmar på eftermiddagen. Det var en himla tur att jag inte hade något speciellt planerat som jag missat. Nu är jag i allafall vaken och ska strax ta tag i disken. Funderar lite på vad jag ska laga till för mat idag, men det löser sig med tiden. Huvudsaken jag hinner röja upp innan så. Bör kanske ringa Malin och höra om hon vill komma hit, det är så fruktansvärt trist att vara själv. Får se hur det blir, först ska jag kavla upp armarna och ta itu med det roliga innan det blir ett stort berg som aldrig kommer bestigas.

Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback