Tiden springer iväg.

Torsdag. Snart har även hela denna vecka gått. Tiden går fort då man har tråkigt, likväl som den går fort då man har roligt. Det har jag märkt. Ska strax iväg och kika på lite kläder med Angelica och Hugo. Läste mina lönebesked igår och såg att de 1723:- jag fått faktiskt kom från mina 2 kvällar som servitris och inte från städet. Tack gode gud! Väntar på mer pengar alltså, men jag är nöjd med vad jag fått än så länge.
Måste kila och göra mig färdig, det tar alltid längre tid än jag planerat. Typiskt nog. Har fått mitt paket idag också, ska hämta ut det bara jag hinner. En massa klistermärken till Malin och ett halsband till mig själv. Ska nog kika efter lite på La Redoutes hemsida och se om jag kan beställa något också. Jag vill ha väskor! Nu har jag inte tid längre. 

Tid faller hårt - Ted Gärdestad

Ha en trevlig dag!
X X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback