Trött och sliten.

Ikväll är jag trött igen, självklart. Borde egentligen kila till sängs snart.
Har faktiskt fått en hel del gjort idag. Tro det eller ej.
Imorgon väntar ett möte tidigt i ottan med AMS, fråga mig inte varför egentligen.
Jag förstår inte vad de gör för nytta, eller ja, vad de kanske försöker göra?
Det är förmodligen inte meningen att jag ska förstå heller så, jag lägger ner.

Min lillasyster är här och förpestar min tillvaro. Haha.
Nej, så illa är det inte. Men hon kan vara så förbannat kaxig att man bara vill tysta henne.
Var tog den där respekten för äldre vägen? Man kan undra.
Den har nog fan aldrig funnits under min uppväxt heller så att..

Jag ska sätta mig ner med henne och se på nästa film på listan,
damn it,
jag hatar filmer egentligen jag förstår inte vad som är fel då jag ser så satans många varje dag.
Det har slagit slint helt och hållet helt enkelt.
Ja, det är mycket som är fel nu för tiden..

Imorgon blir en dag med massor av aktiviteter hoppas jag.
Det är dags att göra allt för att få mina dagar som arbetslös att bli mer aktiva.
Efter mötet drar jag direkt till Sundsvall kan man hoppas,
jag vill dränkas i väskor, smycken och slösa pengar!
I love that!
Jag måste ringa både Lina och Maja på fjället och höra så att de lever också.
Det är ett löfte. + att Johanna i Sthlm kan vara värd ett samtal. Självklart hjärtat.

Natti natti!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback