vårens inköp

Nu är jag vansinnigt less på att vara arbetslös. Dessutom börjar kroppen känna sig konstig och jag funderar på om jag kanske håller på att bli sjuk? Det vore jävligt onödigt. Jag orkar inte med sådant. Vill ha ett jobb och något vettigt att göra på dagarna, det vore mycket skönt!

Just för att det inte finns mycket att göra sökte jag upp diverse bra sidor och hittade ett flertal vill-ha! Bland annat ungefär hundrafemtio handväskor och skor. Måste försöka spara lite av lönen och börja köpa in allt jag vill ha, det kommer svida men fan vad värt det är ändå!



Alla dessa finns på La Redoute och det mesta är faktiskt till ett överkompligt pris.
Jag suktar efter sommar och att få glida omkring med dessa skönheter.

Funderar även på att köpa in en kappa och en schysst hatt.
Tänk att få leva i riktigt 50- & 60-tal och bara leva loppan med diverse härliga prylar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback