vill, vill, vill ha.

Årets-mest-vilja-lista:

ett. hitta åtminstone 100 snygga väskor, än så länge har jag spanat in åtminstone 5 & det är ännu tidigt in på det nya året. länge leve min fetisch!
två. fixa mina naglar, någon gång, och känna mig som en riktig lady. det vore något allt, haha.
tre. träffas, svina och bara vara. jag vill möta upp alla de jag saknar så jag snart kräks.
fyra. få mig ett jobb och bara åka, helst innan början av juni! njuta en hel sommar, än en gång och leva loppan! det är vad jag är allra bäst på..
fem. vinna hundra miljoners-miljonerns slantar på något passande och billigt lotteri där jag får känna mig som kung för en dag och kunna göra allt det jag alltid suktat efter. eller möjligtvis bli rik och berömd, eller ja, lite rik i alla fall...
sex. vakna en dag som karl. kunna göra sånt som man bara kunnat drömma om, som att pissa utan att behöva dra ner byxorna nedanför knäna och frysa ihjäl i en snödriva, få runka eller ännu hellre ha sex, kunna starta ett slagsmål och snällt dra sig ur bara för att det är extremt omoget att slåss, gå på gym utan att känna sig som svagast i hela världen och allt annat som killar sysslar med hela dagarna.
sju. frossa i saganaki, kalamari och andra grekiska delikatesser. jag vill ha, NUW!
åtta. få möjlighet att se hela världen och göra något bra för en gångs skull. som att skaffa en fadderbarn, bli volontär eller något liknande. en vacker dag så ska jag, ja för i helvete. att jag ska!
nio. få rakt, tunt hår och känna känslan att inte se ut som ett svinto på huvudet efter varje dusch. ha en komplett garderob som lockar var eviga morgon. världens fräschaste kropp skulle inte skada. oh god, krossa alla speglar och livet vore enklare! om det ändå vore så lätt.
tio. älska. det beskriver det mesta. sedan vill jag dricka ursus i mängder, dansa till schysst housemusik och trivas. så långt har jag kommit just nu.

Jag bör nog kanske lägga upp att skriva vettiga listor på årets-mest-vilja-ha-lista.
But hey, everyone needs to dream!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback