Det där med slöhet är något som sitter i nerverna.

Det är lite pinsamt det här, att jag är så extremt seg på morgonen. Det spelar egentligen ingen roll när jag kliver upp eftersom jag inte tar mig till jobbet förrän senast möjligast i vilket fall. Jag har visserligen hunnit med att uträtta lite grejer nu på morgonen, det är bara att torka golven kvar. Dammandet får vänta till kvällen, då kommer det vara riktigt rent här för en gångs skull. Ja, det går ju att hoppas i alla fall.

Mina kläder har anlänt och ligger och väntar på mig på Djupökioskens Jourlivs. Helst vill jag ta på mig jackan och springa och hämta dem nu, men det får vänta till fredag då lönen anländer. Just nu sitter jag och beställer lite fler kläder från HM, men jag spårar inte ur den här gången och beställer allt jag ser. Jag är väldigt nyfiken på hur min reaktion på kläderna jag beställt tills nu kommer vara, om de inte lever upp till mina förhoppningar kommer sommaren kännas ljusår bort. Men jag håller tummarna och jag tror nog att det kommer bli perfekt! Lite frustrerande är det att två av bikinis jag vill beställa inte kommer in förrän i slutet av april eller början av maj. Med andra ord skulle jag inte hinna få hem dem innan jag ger mig av. Detsamma gäller en jättesöt cardigan som verkligen skulle passa, den har en underbar grönfärg och jag äts upp av vill-ha begär. Måste ta mig till Sundsvall och försöka köpa in det allra sista innan jag far. Det är dags att göra en inköpslista inom kort så att jag inte glömmer något i sista sekund, det vore frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback