Det kan vara jobbigt såhär när tankar vägrar släppa taget.

Snart är det helg igen. Jag ska jobba, det blir lugnt än en gång med andra ord.
Det känns skönt faktiskt, det här att slippa gå ut på krogen och träffa samma människor varje lördag.
Vinet får jag nog i mig ändå, med Fridas hjälp, beroende på hur sent det blir efter jobbet.
Nu är jag mest trött, jag börjar tro att jag lider av kronisk trötthet.
Imorgon ska jag ta mig till jobbet tidigt, jag har lovat att rasta Xally efteråt och är så illa tvungen.
Nästa vecka ska vi till och med umgås, jag och hunden, i tre dagar. Ja, det ska bli roligt!

Nu ska jag röka. Dags att hitta någon att ringa.
 Sedan ska jag nog ta och städa lite, tv-n bjuder inte på något bra och jag tycker det är äckligt här.
Adios amigo.



Det är svårt att släppa tanken helt och hållet -
du har funnits här hela dagen lång, till och från.


My Name Is Earl verkar för övrigt bli en ny favorit.
Skratt förlänger livet.
Inget slår dock Malmvägen, jag älskar denna serie så grovt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback