Det slutar inte alltid som man tror.

Gårdagen gick lättare än väntat.
Det var lugnt, med tanke på att deltagarna i skidskytte SM:et
inte är några partyprissar utan äter kvällsfika och går och lägger sig i någorlunda tid.
Det vill säga helst innan tio, skulle jag tro.
Jag hade dock inte något att göra med dem utan tog hand om andra gäster,
man ska aldrig säga för mycket men jag hade aldrig ätit om jag hade varit så.

Jag fick min utekväll igår.
Egentligen fick jag allt,
jag tjänade några slantar till utlandet.
Det var inte många men bättre än inget, I guess.
Jag fick mitt vin, som smakade gott och gjorde mig fnittrig.
Jag fick min kväll bland folk,
okej det blev bara en timme men inte klagar jag för det.
Det kan alltså sammanfattas med att gårdagen blev mer lyckad än jag väntat mig,
vilket alltid är trevligt!


Idag har jag tillbringat dagen med att se på Sex And The City.
Jag har aldrig riktigt kommit för mig och haft tid att spendera tid med boxen tidigare,
men i den här takten har jag sett färdigt den inom någon dag.

Hur kommer det sig att fastän man tror att man har släppt taget helt
så visar det sig alltid att man har fel?
Är det omöjligt att känna sig själv utan-och-innantill?

Det dum di dummades igår, jag tänkte på dig bortskämda 08:a. Haha.
Snart börjar det här låta som riktiga kärleksförklaringar,
my god. That's not the case.
Vi behöver en helnatt på krogen babe, tillsammans. Kan det bli roligare än så?

Jag behöver mat och mer tv, nu.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback