Det verkar ibland som att tid inte är något man har en möjlighet att slösa men jag har märkt att det är vad jag gör allra bäst.

Snart är säsong 3 avslutad, det går kvickt då jag väl satt igång. Imorse vaknade jag tidigt som tusan av solen som sken som bara den, klockan var nog inte mer än halv åtta och jag vägrade inse att det var lika bra att kliva upp. Till slut började väckaren ringa och jag gjorde mitt bästa för att ignorera den, mest för att hoppas att jag skulle kunna bli sömnig och åtminstone slumra ett tag till. Men nej då, det var bara att ta mitt förnuft till fånga efter ett tag och kliva upp. Så, nu har jag varit vaken eller ja, det räknas inte. Jag har varit uppe sedan kvart i nio men ändå inte fått i mig frukost än. Jag är en internetnarkoman, då jag väl satt mig gör jag inte mycket vettigt förutom att prata med människor och lyssna på musik, annars hänger jag bara omkring som överallt annars.

Jag ska i alla fall jobba i helgen, igår ringde de och jag blev överlycklig!
Dels för att jag behöver pengarna och dels för att jag tror att det kan bli en mäkta rolig kväll att stå i baren.
Det är alltid roligt att jobba då man verkligen ser fram mot det.

Ibland finns det inte mer att göra än att svälja sin stolthet och bli kastad i smutsen en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback