Gnag stilla sönder mig.

Hemma från jobbet, åtminstone för en stund. Det där gnagande jag nämde förut verkar vara trötthet och huvudvärk. Illamående och yrsel. Jag kopplar inte till vad som är fel, måhända har jag ätit något jag inte borde eller så är det min egen kropp som spelar mig ett spratt. Såhär sliten har jag inte varit på länge, utan förklarlig anledning. Ska försöka sova en timme och sedan bege mig upp för arbete än en gång denna dag. Jag behöver pengarna, jag kan inte bli sjuk och det är inte ens roligt att sitta hemma. Det som vanligtvis brukar hjälpa, frisk luft, får mig bara att må ännu sämre idag. Hujedamig!

Känslor är ett underskattat kapitel av mig. Varje dag får de mig att fundera och jag är nästan lite rädd för vad svaret ska bli.

Hur ska jag någonsin kunna förklara allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback