Here we go again.

Äntligen är jag hemma från jobbet, och har varit ett litet tag. Fick en väldigt stor men väldigt bra chock då mamma berättade hur mycket min lönespec. från städet var idag, ungefär 1000:- mer än jag räknat ut då jag försökte tänka på hur mycket jag ungefärligt skulle få. Jag är mäkta nöjd! Det gör att jag med gott samvete kan hämta ut mina kläder imorgon och inte behöva känna att jag kommer stå pank på en gång..
Skulle ha försökt att få i mig någon lunch men känner mig inte motiverad för att slänga ihop något nu, så det får nog bli ett äpple och förhoppningsvis blir jag nöjd sedan. Sedan ska jag fräscha upp mig lite och kila ner för att träffa mamma, Angelica och Hugo på stan en sväng. Måste, trots att det ibland känns som lite tidigt, kolla ut mer grejer att ha med mig ner i sommar. Skor är ett måste och jag har visserligen kikat ut 4 stycken. Vi får se hur det blir med den saken! Mitt vill-ha-begär skriker inom mig och allra högst skriks det efter en kuvertväska i guld, jag bara måste ha en innan jag åker ner, annars vet jag inte vad jag gör.
Det är bara att leta tills jag storknar och i värsta fall hoppas på att den hinner komma in på nätet igen innan det är för sent..

Johanna, du gillar mig visst. Det vet vi båda två!

Ella, ella!

Den grekiska versionen av Mambo är för övrigt tiotusentals gånger bättre än den engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback