I slutändan klandrar jag mig själv och ingen annan.

Jag är på väg till jobbet - inom kort. Det känns såhär lagomt peppat, men jag är väl medveten om att till slut kommer jag stå där nöjd med ett förmodligen ganska löjligt leende. Jag behöver alla pengar jag kan få nu, har beställt kläder för mer än vad som var meningen från början. Det går inte att behärska sig så man väl kommit igång har jag märkt. Därför ser det ut som att jag får leva på luft och vatten nästan månad, för kläderna behöver jag grovt mycket.
När det gäller jobbet är det jag stör mig på egentligen min egen självdisciplin som är i stort sett obefintlig. Det här med flex-tid kan driva mig till vansinne eftersom jag får flexa mellan 9 och 20 över 1,
självklart sitter jag hemma tills jag slösat bort halv dagen och måste jobba eftermiddag.
Woho, är jag inte bäst så säg!

Sitter hos min moster, de har åkt till Umeå och jag ska tillbringa
resten av veckan här uppe med att vara hund/kattvakt.
Det finns många fördelar med det, bland annat att jag har snuskigt nära till jobbet
och dit ska jag banne mig springa nu!

Rock Ya Body - MVP
Jag behöver inte ens säga något eftersom ord inte i närhet kan beskriva allt som minnen kan.
I fucking miss you girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback