Ibland får man vänja sig med hur allt ser ut och ge ett fånigt leende åt allt.

Jag är så hungrig att det skriker i magen, så nu ska jag ta tag i att laga lite mat.
Har jobbat, trots att det kändes som rena rama pesten innan jag väl kom upp idag, men som vanligt så behöver man inte mer än komma dit så är det inte lika jobbigt längre.
Med tanke på att jag nu har 55 dagar kvar innan jag slipper jobba här hemma mer och får åka ner till sol, fest och människor jag ser fram mot att träffa känns det som att jag kan stå ut med jobbet ett tag till.
Väl där nere hoppas jag att jag får ett jobb, annars blir det underligt.
7dagariveckanjobb-säkertminsttolvtimmarsdagar känns lockande, haha.

Ikväll är det Malmvägen, I can't wait. Det är det bästa som sänts på länge!

Unbelievable - Craig David
(Jag vet att jag har sagt mig ogilla allt han gjort, men denna låt är überskön!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback