Kroppen kan lura sig själv, helt utan någon hjälp från annat håll.

En tidig morgon, bra mycket tidigare än vanligt. Men med tanke på att jag var helt slutkört runt niosnåret och la mig för att sova redan då så är jag piggare än jag normalt brukar vara. Jag somnade visserligen inte på en gång, utan låg och pratade med Lina om allt mellan himmel och jord ett bra tag, men se det var det värt. Jag känner att tröttheten redan vill komma och ta över mig igen, men lite smink på det här så! Ska kila iväg och jobba inom kort, så jag måste göra mig klar. En rask promenad är riktigt skönt på morgonen trots att jag verkligen inte kan se fram mot det, någonsin.

Johanna berättade för övrigt igår att vi kommer befinna oss i Grekland under Euruvision. Det kan bli roligt att se tävlingen från deras sida eftersom jag vet att de är otroligt tävlingsinriktade människor. Själv är schlager inte något för mig, men där nere är man ju bara tvungen att heja på Sverige extra mycket, eftersom vi är de enda svenskarna där. Vad vet man, det kanske ger mer lycka än vi annars skulle ha. Sedan innan har jag redan vetat att jag kommer vara där nere under fotbolls-VM, vilket absolut inte rör mig i ryggen egentligen. Vore jag hemma under det så skulle jag inte ägna en sekund åt att kolla på någon fotboll, men samma sak igen. Där kommer man förmodligen bli så illa tvungen att se på det, eftersom största delen av turisterna är engelsmän - d.v.s fotbollsgalna - och detsamma gäller för grekerna. Att England och Sverige dessutom spelar i samma grupp, ja, det gör att saken ser annorlunda ut. Det gäller bara att heja allt man kan så blir det nog bra sedan, om vi inte slås sönder av diverse engelsmän. Who knows.
Kom igen Sverige, kom igen!

Frukost, smink, kläder och en promenad senare så befinner jag mig på jobbet.

Hej!

Kommentarer
Postat av: yohanna

ÅÅH.. jag tycker inte om dig !

Postat av: CarroBarro :D

Ååååh lillgumman!Saknar dig massor massor!Ska upp nästa helg till övik en sväng på en liten roadtrip så kanske hinner in i solle också :D Hör av mig närmare! PUSSPUSS

2006-04-12 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback