Lite barnsligt löjligt, så att jag faktiskt skäms.

Nu sitter jag på äkta Putanavis och diggar till en barnsligt löjlig låt. Jag har hållit mig undan ska du veta, det har jag. Men nu har den visst hunnit ikapp, jag skyller på allt bra du sa om den. Haha.
Dum di dum di dum didi.
Det är ju så att man skäms!

Nu är det helg. Jag kommer dock inte känna mycket av den eftersom jag jobbar både tidigt i ottan imorgon och sedan kväll/natt. But hey, jag behöver pengarna så det är det värt!
Att det är helg innebär dock att jag får synda,
ikväll ska jag äta gott och även försöka få i mig något att dricka.
Lite gotta ska nog slinka ner till och mer, det var fan veckor sedan sist.
(Med undantag för igår då.) Haha.
Typiskt mig.

Måste slita mig in i duschen inom kort. Tråkigt så det skriker om det.
Funderar på om jag ska ta mitt pick och pack upp till Annica inatt
så jag slipper komma för sent till jobbet. Det vore illa!

Dags att dum di dumma vidare.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback