Mina dagar går undan som bara den, trots allt.

Sådär. Nu har aktiviteterna för dagen tagit slut, de har förvisso varit få men ändå lika viktiga. Det jag har kvar att göra är att få i mig maten jag har lagat och sedan så bänkar jag mig framför tv-n så jag kan se Malmvägen. Jag kom på att det var onsdag och Malmvägen-dag redan på jobbet och genast gick det fort utav bara tusan att städa, en timmes skratt är det ingen som tackar nej till. Me like!

Imorgon ser jag fram mot att gå upp tidigt som bara den för att jobba först på ICA och sedan mitt vanliga städ. (Money, money, money..) Det tackar jag aldrig nej till.

Är det inte lätt att få dagar att gå så säg!

Jag har för övrigt 48 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback