När hoppet tar slut och verkligheten biter sig fast i min hand.

Lördagar är en pina!
Jag hatar att behöva kliva upp tidigt i jävla ottan för att gå och städa en lördagmorgon,
det är så inte värt egentligen. Men vad fan gör man inte för pengar kan jag undra?
Nu är jag sjukt sugen på att gå ut ikväll, för det första kommer My hem och ville svina,
sedan så är jag sugen på min flaska med vin som ligger i kylen.
Men eftersom jag jobbar så kan jag varken träffa Möken eller dricka mig fnittrig!
Vi får se hur trött jag är inatt helt enkelt, man vet aldrig när jag slutar.
Det är alltid värt att ta igen sig om klockan är innan halv 4,
om det lyckas vill säga..



Fan, jag skriver det nästan varenda jävla gång här,
men fan i mig JOHANNA, jag saknar dig så in i röven mycket.
Sluta upp med dumheter om att vela inför att hälsa på, vi kan sparka deras rövar när som helst.
Ella kokla. Jag vill träffas och härja med dig snarast helst!
Sjunga lite, dansa lite, dricka mycket och bara vara.
It's you and me baby.

Förresten så minns jag mer och mer sjuka grejer för varje dag som jag glömt.
Jag skrattar alltid lika mycket,
du borde vara här nuw!



Lite sömn innan jag ska upp och jobba igen vore inte fel.
Haj på dig.
Shark's on you.
Det var lite roligt,
internt.

(Och hur i helvete orkar någon lyssna på Laffy Taffy egentligen?
Att den ens får spelas på
MTV är ett stort mysterium.)
MY GOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback