Ord finns det inte tillräckligt av när tankarna får mig att skratta och vilja försvinna från verkligheten för ett tag.

O.K, O.K I am crazy about you
O.K, O.K I can't live without you
O.K, O.K I admit that I love you
O.K I'll do anything for you

Det går inte att sluta längta efter sommaren.
Speciellt inte efter att Anna börjat hennes, Jennies och Mixalis nedräkning till avfärd.
Jag vet därför att jag bara har 62 dagar kvar tills jag anländer på den gröna ön. Oh me, oh my.
Så känns det och jag längtar som fan tills jag får se hennes kalufs på flygplatsen,
jag kommer nog kissa på mig av lycka. Då är man fan lycklig!

Innan jag åker måste jag få alla mina nya kläder,
I want them now!



Sedan får jag hoppas att de är lika fina i verkligheten, och framförallt på mig, som de är på bild!
(Linnet med 5 färger har jag tagit i vitt och byxorna i svart/vitt.)



Kom förresten på att jag kollade lite på Packat & Klart i reklamen förut.
Det var en tjej som besökte Athen på ett roligt sätt, genom att bo hemma hos någon hon aldrig träffat gratis, hon fick äta gratis och allt hon behövde göra var att diska.
Kan nog vara ett roligt sätt att resa och man träffar säkert någon man gillar hos en familj som är beredda att öppna dörrarna för en total främling!
Det kanske vore något.

Dessutom spelade de en massa musik som gjorde mig nostalgisk och genast for tankarna till min alldeles egna putana - Johanna. Det finns ingen som henne.

Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback