Problematiken med att mixa och matcha allt som ska få plats i väskan.

Jag börjar bli sjuk. Halsen är helt torr och svider så fort jag gör något som får den att röra på sig, eller hur man nu ska förklara det. Jag vill inte bli förkyld och jag hoppas innerligt mycket att det bara är en engångsförteelse som kommer ha försvunnit imorgon. Det räcker med sjukdomar för i år, nu vill jag bara att solen ska komma.

Jag hittar så underbara outfits överallt hela tiden som jag bara måste beställa. Ska sätta mig ner och ta mitt förnuft till fånga här på morgonen för att se vad som verkligen kan passa och inte. Det är onödigt att släpa med sig kläder ner till Grekland bara för att inte använda dem, så det hoppar jag nog över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback