Små saker kan vara det som betyder mest.

Jag har inte kommit i säng ännu, men snart så. Blev inget Desperate Housewives heller på grund av satans jävla hockeyn som gick på tv. Vad jag har gjort är dock att prata med två av mina änglar Johanna och Leigh. Jävlar anamma vad jag saknar dem! Hon hade en väldans rolig sak att berätta, det enda problemet blir kanske med resan för att komma ner och hälsa på. Jag håller tummarna baby, det gör jag! Han pratade på som vanligt och det är alltid lika roligt. Jag kan inte sluta längta och tänka på då jag är nere på ön igen och ska ut och härja med karln, Anna, Jennie och deras respektive. Det är guld värt.

Lite roar barnen och tänk att jag ändå kan vara så extremt uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback