Tröttheten har gnuggat sig in i huvudet och vägrar släppa taget, ge mig koffein och nikotin.

Sådär, nu är jag vaken och uppe igen. Senare än tänkt, oh ja!
Jag har blivit en sjusovare, eller ja, det har jag nog alltid varit.
Hunden har gnällt och skällt i tid och otid hela natten så jag har inte
fått sova lika bra som jag egentligen har velat.
Börjar piggna till nu, vilket kan behövas om jag ska på jobbet snart.
Jag är för slö för att ta mig iväg så fort jag vaknat och hänger hellre
hemma ett par timmar, vad spelar det för roll om hundra år?
Funderar på vad man ska hitta på till helgen, jag är faktiskt ledig.
Bravo Johanna!
Men pengar har jag inget överflöd av, så man vet aldrig vad som händer..
Nej, nu ska jag börja göra mig färdig för jobb snart.

En kopp kaffe på det här så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback