Vad som helst kan börja lysande och sluta i total katastrof.

Det är redan lördag eftermiddag, och att jag hann med så himla mycket på förmiddagen märks inte längre. Nu har jag sovit bort några timmar och känner mig helt mosig i kroppen, jag vet dessutom att Frida med Co. ska börja festa inom kort och jag skulle ha gjort det bra genom att vara i någorlunda tid för en gångs skull. Moster med barn har ännu inte kommit hem och jag sitter fortfarande här med hunden, men det kvittar egentligen för nu är de hemma så snart att jag faktiskt kan ge mig av om jag känner för det. Måste bara vakna till liv så ska jag nog vara på g.

Jag hatar garderobsproblemet, det där då den är överfull men man
har inget att ha på sig.
Herregud liksom, vad ligger problemet i egentligen?
Jag måste börja söka genom min snarast för att hitta något som åtminstone ser någorlunda okej ut för kvällen, haha. Önska mig lycka till för jag kan banne mig behöva det. Jag vill ha mina nya kläder nu!

Girl's just wanna have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback