Våren börjar komma och jag är fortfarande lika lat.

Det är dags att bege sig på jobbet inom kort. Jag är inte riktigt vettigt, jag har hållt mig vaken sedan 9 imorse och ännu inte tagit mig till jobbet förrän nu. Trots att det skulle betyda att jag varit färdig om ett tag, nu måste jag däremot jobba fram mot en fyra i eftermiddag. Det är förvisso inte speciellt sent, men halva dagen försvinner ändå.

Håller på att pillra lite med en resedagbok, det kan behövas i sommar. Frågan är bara hur aktivt den kommer användas, men vad fan. Det visar sig så småningom.

Det är überfint väder ute, varmt och skönt. Sol och smältande snö. Snart är våren här, jippi!

Det är dagar som den här jag känner att jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback