With a little help from my friends.

Sådär ja. Ny morgon igen och jag har varit vaken sedan länge, jag är stolt som en tupp! Möttes av att Johanna skrivit så sött på MSN och man kanske kan säga att det gjorde min dag. Vet förvisso inte vad hon syftade på, men tänk att jag saknar henne och kommer fortsätta göra det tills vi ses igen! Så innihelvetesjävlar mycket för att lägga på lite svordomar. Inom kort ska jag bege mig för att hämta laddaren till telefonen eftersom den har lagt av helt och hållet på grund av batteribrist, hur dum får man vara att lämna laddaren någon annanstans?

Gårdagskvällen var lugn, som vanligt. Var på bio med Frida och såg Fun With Dick And Jane jag kan ärligt säga att jag sett bättre och att det hände vissa saker efter bion som var bra mycket roligare än själva filmen. Vissa höjdpunkter fanns det, men det måste det finnas, annars är den ju för sjutton inte ens värd att göra! Väl hemma tog jag tag i Sälen-resan och som det ser ut nu så kan vi åka. Jag ska bara höra med jobbet om det är okej att jag är ledig några dagar och jag håller verkligen tummarna. Måste hinna träffa alla innan jag åker iväg, annars kommer det bli jobbigt alltsammans.

Det är dags att ta sig samman och åka till laddaren.
Wish me luck, då det gäller ledigheten.

Johanna, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback