You lucky bastard.

Dagen blev inte riktigt som förväntat, jag hade planerat så mycket
tänkt träffa en del och inte alls sysselsatt mig med vad jag gjort.
Smällarna av att dricka flera koppar kaffe på i stort sett tom mage
har fått mig att bestämma mig för att börja morgondagen med te istället.
Nu, efter lite mat och en hel del vila mår jag dock bättre.
Inte för att någon lär ha oroat sig, men ändå. Haha.
Jag skjuter upp mina planer till imorgon och känner mig grovt sugen på lite vin.

Jag hoppas på bättre sömn inatt så jag tar mig upp i ottan imorgon
för att rasta hund, äta frukost och slippa hänga fram datorn
hela morgonen istället för att gå och jobba.
Jag är en lat människa, det kan jag inte neka till.
Imorgon har jag bestämt mig för att hälsa på min farmor,
vilket var evigheter sedan. Något som påpekats ett antal gånger.
Det ska bli roligt att träffa henne igen, det är en speciell känsla
det där att träffa någon man tycker om men som man nästan aldrig ser.

Goodnight And Go - Imogen Heap
Har av någon oförklarlig anledning snurrat i mitt huvud ett tag nu.
Av fel människa kan detta lätt missuppfattas, så svaret är nej,
det beror inte på dig.
Den är helt enkelt genial och jag gillar den!
De verkar vara nästa stora grej..
Så, nu säger jag godnatt och går.

Jag är usel på att koka kaffe i perkulator eftersom det blir alldeles för starkt
och
att kräkas är inte min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback