Behov.

Sukta.
Jag har hittat så mycket snyggt nu. Jag vill ha! Både jul/nyårs-klänningar, diverse skor och handväskor och dessutom toppar som skulle passa mig perfekt. Tar gärna mot generösa bidrag för att fylla ut min garderob. Det är nästan lite olidligt. Så kär blir jag då jag hittar det jag verkligen vill ha. I massor.

Jag vill handla.
För det behövs pengar.
För pengar behöver man ett jobb.
Helst av allt ett bra jobb.
För att ha ett bra jobb måste man ha kontakter.
För att ha kontakter måste man slicka röv och stanna i Sverige.
För att slicka röv och stanna i Sverige måste man ha noll vilja.
Jag hatar att vara vuxen!

En lottovinst på det här så blir jag nöjd!

Jag blir lite läskig då jag vill något såhär mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback