Det går framåt.

Jag har härmed skaffat mig jobb. Åtminstone över jul, sedan vill jag inte ha det mer. Men jag behöver pengar, det börjar bli illa. Det är inget jag vill göra, men vafan, alla måste skaffa lite skit under naglarna ibland. Dessutom ringde de från ett av jobben jag sökt idag, det blir sent, men bättre än inget alls. Vi får se hur det blir.

Veckan är full av planer. Det ska fikas, inskolas, umgås och svinas. Det sista är det allra viktigaste. För mycket sådant kommer det bli. Jag blir officiellt gammal, för efter 20 går det utåt har jag hört. Det brukar mamma säga och hon har alltid rätt.

Hur i helvete lyckas jag alltid ställa till det? Vänta en vecka så kommer bättre tankar.
Jag är ju ändå bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback