Konfunderad.

Helt ärligt förstår jag ingenting.

Jag hänger inte med för fem öre i vad som sker. Ena stunden så är alla tjenis med varandra och nästa, ja hej och hå. Det är precis som det alltid har varit förmodligen. Men vet ni vad, jag har tröttnat. Det funkar inte och jag tar inte på mig någon skuld alls. Nada, zipp, zero, noll. Nu ska jag städa i köket. Det blir mindre livat då.

Och, jag vill helst inte be om råd. För det värsta jag vet är när någon fyller i uppfattningar jag helst vill fatta själv. Men, jag förstår helt ärligt ingenting. Sådär social vet jag nog ingen som är. Men, det gör mig glad. Det fyller ut ett tomrum från allt annat, trots att jag blir stum. Skit i det.

Jag vill festa för i helgen kommer Herr Jonsson nog ner till stan!
Det ni. Då blir det galej som aldrig förr, eller ja, svineri ska det nog kallas.
Jag har fullt upp!

Fröken 1:aDec, jag vill så gärna pratas vid. Jag saknar dig mest varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback