Utan problem.

Helgen passerade utan minsta problem över att vara barnvakt. Eller ptja, vad man nu ska kalla det. Självklart eftersom vi är syskon blev det lite småtjafs, men det är sånt som hör till. Att det inte blev mer kan nog bero på att jag och Therese festade mest hela helgen och att Mallan fick hänga på. Hon har blivit äldre än vad hon var, det märks trots att jag inte egentligen tänkt på det..

Håller på att söka jobb nu. Har fått iväg en hel del ansökningar. Det känns bra att jag gjort min del och nu väntar jag mest på att få svar och allra bäst ett JA!
Jag måste verkligen börja jobba. Det kryper i kroppen av att gå hemma hela dagarna. Jag blir så vansinnigt less. Dessutom behöver jag börja spara pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback