Im booked and ready, baby.

Nu är det klart.
Jag är färdigbokad, men ännu inte redo på lång väg.
Härmed är det klart. Jag drar den 5e maj, lämnar Sollefteå redan den 4e.
Den första kommer jag förmodligen hem härifrån.
Det blir intensivt, jag har mycket som måste hinnas med.
Med tanke på att jag just nu är mitt i ingenstans,
där jag för övrigt trivs helt sjukt jävla bra,
så finns det inte mycket att handla inför sommaren.
Jag måste till en stad, och det ska gå fort!

Nu ska jag bara få Annie att ta fingrarna ur och boka sin biljett med,
hon också.
Vi ska ha roligare än någonsin förr
och hör och häpna. Jag ska bli brun.
Vi får se vad som händer med den saken.

Can't wait to see you all.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lyckos dig jag vill med :D hoppas du får det kanon därnere vännen puss hej Anna

2007-04-25 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback