Såhär går det till.

Här är mitt folk. Mina vapendragare och partners in crime.

Och här är vad vi gör i stort sett all vår lediga tid, hänger i gäng och härjar.


 Maria - kommer från SurSveg och tillbringar mest all av hennes lediga tid till att dricka Falcon Export, surt vitt vin eller jäger på krogen. Hon gillar även att dansa och utbyta saliv. Men bara ibland.
Slyn-Elin - Min allra närmsta vän här uppe som mestadels ställer till med problem. Har numer bytt upp sig till rejäl toffelhjälte som bara ligger hemma och kramas. Men ibland, som i förra veckan ser det ut såhär. Du är så jääävla schnygg gumman, men var fan är vi? (Typiskt oss.)
Pierre - Är en gammal säsongsräv som är uppe och jobbar i några  veckor. En hejare på singstar, trots att han aldrig slagit mig.
Oscar - Är den andra halvan av Slyn-Elins toffelgäng. Jobbar deltid som Mickelina och svimmar av då och då i Lill-Ramis.
Fest på Liden och diverse löst folk. Nicole jobbar på Walles och hänger ibland. Henke är även han gammal säsongsräv här uppe som var upp på visit i två dagar och blev sjukt besviken på sina vänner.
Fest på Liden med Lill-Jennie och Henke.
Toffelhjältarna nr.1. De står inte speciellt högt på min tio-i-topp.
Nicole och Krille.

Sofia - Ung östgötska som hade otur med snow racern just den här dagen. Annars dricker hon Carlsberg mest hela tiden och är även hon duktig på att utbyta saliv med diverse vänner och hobbitar.
Krille - Är även han uppe några veckor och hjälper till här i personalkrisen. Snackar mycket men det är mest tomma ord om att vara duktig på att dricka sprit och diverse andra saker. Åker skidor och glassar i solen mest jämt, som ni kan se.
Lill-Jennie - Slynans lillasyster. Uppe på praktik och är PJ på station. Är en jävel på att bli dyng och hitta på olika bus. Ser upp till mig för fullt. Jag är hennes idol.
Maria och Sandra - I Hamra där vi drack sprit. Den sistnämnda köper alltid plattor med Svensk Starköl trots att vi tycker det är det äckligaste någonsin tillverkats, ungefär. Men billigt är gott! Pratar med Norge minst en gång om dagen och får besök jämt. Typ, ungefär, va.
Jag och Maja - Hängde även vi i Hamra och drack sprit.
..som vi inte tyckte var så goda.
Maja - Är en av mina äldsta gänghängare. Kom på besök för att slippa allt i Sälen, det gillade vi. Tyvärr hände inte så mycket, jag jobbade och sov. Elin tofflade och jobbade. Vi tog dock en tur till Hamra, med taxi, för After Ski. 560:- enkel resa. Det visade sig att det inte var något. Typ sådan action hade vi då hon var här. Lyckat!

Martin - A.k.a. Ungen. Yngste sonen på hotellet vi jobbar på. En jävel på skoter, grymt.
Lill-Jennie och Jenny - PJ  och ordinarie arbetare på station. Hittar på diverse dumheter.


Sådan här utsikt gillar vi när vi är lediga!

Fest Liden 8.

Adios och puss amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback