Allrakäraste vän över haven.

Kärahjärtanes vad jag saknar henne.
Pratade precis med Eleni, jag är så glad att det spritter i kroppen.
Jag saknar henne så!
Måste få den här resan bokad och det ska vara nu inom kort.
Jag har fått ännu fler stränga order.
I better be taking my butt over there, and that's soon typ.
(Typ? Svenska för nybörjare snart, det här håller på att gå åt pipsvängen.)
Jag saknar, saknar, saknar hela hennes familj.
Det är nu jag vill tillbaka till Grekland.
Men snart är jag där. NY, tänk att bo där va..
Vore livet så himla mycket enklare eller bättre då?

Miss Eleni (Lauren) Argyros im missing you
like a fat kid misses his cookies when the shop is closed.

Nu ska jag som det fat kid jag är gå och göra en macka,
fan blåbärssoppa står man sig inte länge på när man är frisk!

Någon timme senare i Carro's underbara liv.

FRISK?

Trodde jag ja, tog alldeles nyss febern igen och ja, tror du inte på fan?
38.1 landade den jäveln på. Kan inte stämma.
Jag mår ju som en nyponros, att jag inte luktar som en hör inte hit.
Kanske är det dags att sova så jag mår bättre imorgon, ja kanske.
Vore jag trött så. Anyways, vi hörs!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback