Allting kan trasas ihop.

Syster är hemma, sjuk. Men vi har väl roligt ändå.
Jag har lagat mat och donat, går fortfarande runt i flanellpyjamasen dock.
Så förbannat slö, det borde jag få lite credit för.
Julia kommer inte hem till stan förrän imorgon,
jag ska tvinga syrran att färga håret på mig.
Måste även få tag på Linda så jag kan se hur den där klänningen ser ut.
Jag kommer förmodligen se ut som en crazy woman,
men vad spelar det för roll?
Här hemma finns inget att fjäska till sig för ändå.
Sad but true my darlings, sad but true.
Jag ska nog starta den här kvällen med att bli varm,
för vi bor i en igloo här ute i skogen. (?)
Enligt hitta.se.

Jag är sugen på vin, får man dricka vin dagen innan nyår?
Klart man får. Det är så jävla ensamt bara, how unusual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback