Back to reality like in a carcrash, boom.

31:a december 2007.
Idag har jag en del att uträtta,
den förbannades sömnen har därför inte varit på topp.
How i love waking up every ten seconds thinking:
Is it morning yet?
Kände mig som ett litet barn på julafton ungefär,
trots att jag har huvudvärk och dålig andedräkt.
Det har nog inte dom, allt som oftast.
Jag kan informera om att paketet som var så himla roligt,
eftersom det såg ut som att det vore mjölk jag pimplade
inte innehöll mjölk. Ack och ve.
Det innehöll vin, as we all know.
Men det kändes inte igår, det får jag tillbaka idag.
Kaboom. (Lägg  gärna märke till ljudeffekten, det är något jag blivit bra på under året.)
Snart kommer Linda med min obligatoriska maskerad utstyrsel.
Bör nog plocka ihop en del först, mitt så rena hus ut som Beirut idag.
Jag antar att det var messy där förr, om inte fortfarande.
Bruden med koll ska egentligen hålla käften.
Malligt.


Ps. Det där med tåren i ögat och allt.
Man ska egentligen inte ångra vad man skrivit,
men jag skyller på mjölken som måste blivit sur.
Ångrar gör jag inte heller.
Vill bara förklara, mest för mig själv antar jag,
att det är inte något jag saknar
det där med att vara kär. Inte alls.
Jag fick så mycket minnen bara!

Nu ska jag hålla käften och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback