Förbannades feber.

Frisk?
Trodde jag, ja. Jag mår fortfarande som en överkörd säl.
Jävla önsketänkande, jag ska sluta upp med sånt.
Jag är på tok för social för att orka ligga hemma såhär flera dagar i rad.
Det är inte roligt längre, det har inte ens varit roligt.
Lördag. Jag hade velat jobba. Idag finns det grejer att göra.
Alltid folk att prata med. Skratta och leka arga leken.
Ungefär så seriösa är vi på jobbet, när vi inte är seriösa.
Make any sence?
Jag vill också jobba!

Och, vad fick jag ut av det där egentligen?
Jag fick gnälla lite för det är så jävla synd om mig då jag är sjuk.
Nu ska jag nog kolla på skäckis och kissa på mig av rädsla.
På dagarna går det lite bättre i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback